مقالات

 در حین پاک کردن پارکت­ها هر چقدر اهتمام هم دقت و سلیقه خرج دهید. برخی مواقع احتمال ایجاد لکه هایی بلحاظ برخورد با آب و یا تماس با مایعات وجود دارد.

برای ممانعت از اینها و صاف­تر دیده شدن پارکت­هایتان راه حل ساده ای وجود دارد. بدنبال انجام عمل پاک کردن، با کمک یک دستمال ترجیحاً فیبری همگی بخش­های نظافت شده را خشک کرده و مرور کنید. علاوه بر عمل خشک کردن، برای ایجاد نمایی براق­تر در پارکت­هایتان می­توانید از واکس مخصوص پارکت­ها بهره­مند شوید. اما در صورت اجراء شدن بیش از حد این عمل موجبات خراشیدگی زمین پارکت­ها و کوتاه­تر شدن عمر آنها می­شود.

موارد مهم

پارکت­ها صرفاً در حین پاک کردن آسیب  نمی­بینند. در صورت ریخته شدن هر گونه مایعات و نوشیدنی­ها بروی پارکت ، سریعا می­بایست آنرا خشک کنید. اگر مایع ریخته شده، لاک، مرکب و سایر مواد رنگی  و مواد چسبنده که تمیز کردن آن آسان نمی­باشد. جهت پاک کردن آن مقداری کلینر مخصوص  پارکت بروی دستمال مرطوبی ریخته و آنرا پاک کنید. سپس با یک دستمال مرطوب شده با آب تمیز تماس نهایی را انجام دهید.

در مورد دستمال­هایی که برای نظافت پارکت­ها استفاده می­شود. از نبودن مواد فلزی اطمینان حاصل کنید. این نوع دستمال­ها میتواند دارای برجستگی های زبری باشد که با چشم قابل رویت نبوده و موجب خراشیدگی پارکت­هایتان شود.

برای اطلاع از تعمیرات و خدمات کلیک کنید

برای نظافت پارکتها هرگز از مواد شیمیایی با غلظت بالا استفاده نکنید. سفید کننده ها، کالاهای اسیدی، ازون، تینر، صمغ موم، مایع نظافتی با غلظت پاک کنندگی بالا همگی موجب آسیب های جبران نشدنی به پارکت می شود. جهت جلوگیری از هر گونه آسیب به دست ها از دستکش استفاده کنید و حتما دقت کنید کلینر ها را بر اساس دستورالعمل آنها مصرف کنید.

سطوح پارکت را در معرض اجسام سخت، سنگین و نوک تیز قرار ندهید. بخشهای آسیب دیده سطوح را با فرش و یا امثاله پوشانده و از آسیب دیدن بیشتر آن ممانعت کنید و در اسرع وقت به فکر پیدا کردن تعمیرکار پارکت باشید

آخرین مقالات

قطعا بیشتر چوب ها به آب حساس هستند و این موضوع در پارکتهای چوبی یک مسئله مهم است
خرید پارکت چوبی به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی موضوع مورد بحث ما در این بخش میباشد، استفاده از پارکت معمولا در روند...
ماده اولیه پارکت­ها از چوب است، بنابراین مقاومت و عمر بالایی دارند و می توان بدون هیچ محدودیتی از آنها استفاده کرد.

        "البرز پارکت تخصصی ترین شرکت در زمینه پارکت های تمام چوب با بیش از 27 سال سابقه"

27
سال فعالیت مداوم در صنعت چوب
تحت نظر انجمن صنفی کارفرمایی و معماری ،طراحی داخلی تهران
مورد تایید جامعه معماران ایران
 
 
 

تماس با ما :

 تلفن : 26294173 - 26294179
موبایل : 09123379165
آدرس : خیابان ولیعصر - بالاتر از پارک ملت - خیابان مهیار (بازدید با هماهنگی قبلی)
آدرس کارخانه: هشتگرد - شهرک صنعتی فخرایران- شرکت البرز پارکت

جوایز و گواهینامه ها:

تندیس نمایشگاه بین المللی HOFEX 2006

گواهی ثبت

لوح یادبود نمایشگاه بین المللی

لوح یادبود HOFEX & MEDEX 2006

لوح زرین نمایشگاه بین المللی

طراحی و اجرا توسط : نقشگران آماج